Stranica Mojnet.com 1.6.2017 prestaje sa radom. Svi korisnički računi i sadržaji će biti izbrisani. Hvala na razumijevanju!

Krist Novoselic - Muslimgauze recenzija

31. listopad 2011 ob 16:45 | 24
Recenzija albuma 'Speaker Of Turkish'. - Prvi puta sam čuo Muslimgauze 1999. sa CDa 'United States of Islam'. Kombinacija vožnje i ezoteričnog ritma je bila očaravajuća. Muslimgauze je djelo pokojnog Bryana Jonesa iz Manchestera, Engleska. Bio je plodan skladatelj koji je u mnoge svoje aranžmane uzimao Srednjoistočne ritmove i zvukove duboko koliko je mogao. Mislim stvarno daleko, s razjedinjenim ritmovima bubnja zatrpanim oštrom distorzijom. Morao sam dobro izoštriti uho kako bi mi postalo jasno na što misli. Ponekad to naprezanje može odvratiti slušatelja da osjeti Muslimgauze udarac. Drugi aspekt Muslimgauza je je kako politički naslovi i umjetničko djelo mogu zajedno djelovati. . Primiječujete da nisam rekao glazbe, jer to je instrumentalna, osim mrmljanja i tajanstvenih glasova koji često izviru iz mnogih slojeva zvukova i ritmova. Jones, koji je bio Britanac, je za pro-arapske poziciju u sukobima na Bliskom istoku. No, nema puno poruka o politici, to je pjesma naslova i ilustracija koje prenose poruke / slike. Ovaj aspekt može biti predmet cjelih drugih kolumni, ako ne i više, ali neka sada ne otvaramo tu kantu crva - što sam vjerojatno već ionako učinio..................Muslimgauze - 3 besplatna albuma i video - [povezava=http://www.balkan-express.org/template-features/10-glazba/580-krist-novoselic-muslimgauze-recenzija-albuma-speaker-of-turkish]link[/povezava]